Na úvod » Vše o nákupu » Reklamace

Reklamace

Neodpovídá výrobek zakoupený přes náš internetový obchod Vaším představám?
Máte možnost jej vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Více informací naleznete ZDE!

Pokud se stane, že výrobek je nefunkční, zajistíme rychlou opravu, výměnu výrobku, popřípadě Vám vrátíme peníze.

Jak mohu zboží zaslat nebo předat k reklamaci?

1. Vrácení na prodejně
Reklamovaný výrobek můžete donést na naší prodejnu Propom, Novohradská 21, Č. Budějovice. Spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na prodejně spolu s Vámi sepíšeme reklamaci. O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.

2. Vrácení na Zásilkovně
Reklamovaný výrobek můžete přinést na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět).

  1. Vyplňte a vytiskněte si Reklamační list, ke stažení ZDE
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    • Max. hmotnost = 5 kg
    • Max. rozměr jedné strany = 120 cm
    • Max. součet rozměrů všech tří stran = 150 cm (např. 60x50x40)
    • Min. rozměry 10x7x1 cm

    Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit Reklamační list.

    V případě, že vracíte větší balíček, využijte prosím jiné způsoby vrácení.

  3. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět.
    Obsluze sdělte PIN kód 98558461 a vaše jméno. Na balíček napište REKLAMACE. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.
    Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněz.

Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je zdarma.

3. Vrácení jiným způsobem (poštou, kurýrem)
Pokud nemáte pobočku Zásilkovny po ruce a nebo Váš balíček nesplňuje rozměry pro jeho zaslání přes Zásilkovnu, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Reklamační list,  ke stažení ZDE
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit Reklamační list.
  3. Zásilku odešlete na adresu: Propom s.r.o., Rudolfovská 107, 37001 České Budějovice.

 

Jak postupovat, když…

je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, neprodleně nás informujte. Kontakty naleznete ZDE!

zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, infromujte nás, kontakty naleznete ZDE. Případnou chybu ihned napravíme.
 
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

  •  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze Vám pošleme na Vámi zadaný účet.

Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením apod.),
  • na eshop@propom.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu

 

 

Nejprodávanější zboží:

 
Zobrazit vše