Reklamace | Pracovní oděvy, pracovní obuv a sportovní obuv - Propom

Na úvod » Vše o nákupu » Reklamace

Reklamace

Místo uplatnění reklamace

  1. Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách.
  2. V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu.
    Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
    Adresa: Propom s.r.o., Rudolfovská 107, 37001 České Budějovice
 

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, ke stáhnutí zde.

Jak postupovat, když…

je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, napište podrobnosti na eshop@propom.cz, kde Vám poradíme jak dál postupovat.
 
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

  •  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze Vám pošleme na účet, poštovní poukázkou nebo Vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně.

Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením apod.),
  • na eshop@propom.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu