Na úvod » Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Neodpovídá výrobek zakoupený přes náš internetový obchod Vaším představám?
Máte možnost jej vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. 
Nárok na vrácení máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší prodejně.

V případě, že nejste spotřebitel, tzn. Zboží nakupujete v rámcí své obchodní činnosti, o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu, právo na odstoupení vám nevzniká, tuto možnost obchodní zákoník neuvádí.

 

Kde a jak mohu zboží vrátit?

1. Vrácení na prodejně
Vrácený výrobek můžete donést na naší prodejnu Propom, Novohradská 21, Č. Budějovice. Spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněz.

2. Vrácení na Zásilkovně
Vrácený výrobek můžete přinést na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět).

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, ke stažení ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    • Max. hmotnost = 5 kg
    • Max. rozměr jedné strany = 120 cm
    • Max. součet rozměrů všech tří stran = 150 cm (např. 60x50x40)
    • Min. rozměry 10x7x1 cm

    Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

    V případě, že vracíte větší balíček, využijte prosím jiné způsoby vrácení.

  3. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět.
    Obsluze sdělte PIN kód 98558461 a vaše jméno. Na balíček napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.
    Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněz.

Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je zdarma.

3. Vrácení jiným způsobem (poštou, kurýrem)
Pokud nemáte pobočku Zásilkovny po ruce a nebo Váš balíček nesplňuje rozměry pro jeho zaslání přes Zásilkovnu, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, ke stažení ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Zásilku odešlete na adresu: Propom s.r.o., Rudolfovská 107, 37001 České Budějovice.

 

Kdy a za jakých podmínek dostanete peníze zpět?

Peníze za zboží včetně poštovného Vám zašleme na Váš uvedený bankovní účet nebo poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží. 

U výrobku nesmí dojít k jeho zjevnému opotřebení.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy, ke stažení ZDE, můžete zaslat elektronicky na eshop@propom.cz.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali či zaslali zakoupené zboží. V případě užití dopravy přes pobočky Zásilkovny je doprava od Vás k nám zdarma, v případě užití jiné dopravy nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy,ke stažení ZDE, a kopii nákupního dokladu, který jste obdrželi společně s objednaným zbožím.

 

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

 

Stručný přehled na závěr

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani vyzkoušením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.  
 

Nejprodávanější zboží:

 
Zobrazit vše