Vážení zákazníci,

zboží označené jako "skladem" garantujeme dodat do Vánoc při objednání do 19.12.

informace k objednávkám a produktům poskytujeme pouze elektronicky ZDE.

 

 

 

 

 

 

 

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?


  • V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
  • Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší kamenné prodejně.

V případě, že nejste spotřebitel, tzn. Zboží nakupujete v rámcí své obchodní činnosti, o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu, právo na odstoupení vám nevzniká, tuto možnost obchodní zákoník neuvádí.


Upozornění: Výměna zboží není možná. Pokud máte zájem o výměnu zboží, pošlete nám prosím obdržené zboží zpět dle postupu níže a my Vám za něj vrátíme peníze. Požadované zboží si prosím objednejte znovu.


 

Kde a jak mohu zboží vrátit?

1. Vrácení na prodejně

Vrácený výrobek můžete donést na naší prodejnu Propom, Novohradská 21, Č. Budějovice. Spolu s výrobkem přineste prosím také prodejní doklad pro identifikaci Vašeho nákupu. Na pobočce výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněz.

2. Vrácení přes pobočku Zásilkovny - ZDARMA

Vrácený výrobek můžete k nám zaslat přes pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím na internetových stránkách Zásilkovny, že vybraná pobočka umožňuje příjem balíčků pro zpětné zásilky)

  1. Vyplňte tento formulář a postupujte dle instrukcí. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře k dodané objednávce. Pokud se vám nedaří vyplnit online formulář, můžete vyplnit odstoupení od smlouvy dostupné zde
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    Max. hmotnost - 5 kg
    Max. rozměr jedné strany - 120 cm
    Max. součet rozměrů všech tří stran - 150 cm (např. 60 x 50 x 40 cm)
    Min. rozměry - 10 x 7 x 1 cm
    Na balíček napište "vrácení zboží" a číslo objednávky.
    Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy.
    Nezapomeňte prosím přibalit i formulář, který se vám vygeneruje v kroce č. 1.
    V případě, že vracíte větší balíček, využijte jiný způsob vrácení. 
  3. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět.
    Obsluze sdělte PIN kód 985 584 61 a vaše jméno. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o odeslání balíčku.
    Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je ZDARMA.

3. Vrácení jiný způsobem (poštou, kurýrem)

Pokud nemáte pobočku Zásilkovny po ruce a nebo Váš balíček nesplňuje rozměry pro jeho zaslání přes Zásilkovnu, můžete zboží vrátit poštou nebo kurýrem. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte tento formulář a postupujte dle instrukcí. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře k dodané objednávce. Pokud se vám nedaří vyplnit online formulář, můžete vyplnit odstoupení od smlouvy dostupné zde
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte prosím přibalit i formulář, který se vám vygeneruje v kroce č. 1.
  3. Zásilku odešlete na adresu: Propom, s.r.o, Hraniční 69, 370 06 Č. Budějovice.

 


 

Kdy a za jakých podmínek dostanete peníze zpět?

Peníze za zboží včetně poštovného Vám zašleme na Váš uvedený bankovní účet nebo poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

U výrobku nesmí dojít k jeho zjevnému opotřebení.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

V co nekratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali či zaslali zakoupené zboží. V případě užití dopravy přes pobočky Zásilkovny je doprava od Vás k nám ZDARMA, v případě užití jiné dopravy Vám nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.


 

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který si vám bude vygenerován dle postupu výše a kopii nákupního dokladu, který jste obdrželi společně s objednaným zbožím.


 

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.


 

Stručný přehled na závěr

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Zákazník obdrží zpět své peníze na bankovní účet nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokáže, že vrácené zboží nám již bylo odesláno).

 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies